Sunday, April 26, 2009

square table meetin.

24-04-09

afta 5 borin' day at btn.
fnally,
its over.
we're thinkin of havin' a square tble meetin 2nite.
diz time.
da prticipants:
1.me.
2.jason.
3.harith.
4.pain.
5.ang.

headed 2 bb.
4 our meetin.
dnner at pavi foodcourt.
then its time 4 meetin.
venue: arabic rstaurant btween lot10 n sg wang.
time of meetin:10pm-11.20pm.

kami.

team a.

team b.

waitin 4 encek monorel.

arrived at klsntral around 12.
we missed da last train.
headed 2 surau cuz we hven't pray yet + thinkin of sleepin there.
unfortunately.
jenk3.
surau r closed.
headed 2 da so called alternative surau.
n as we thought, it would b da sme.
the only shops dat r open r mcD n 7-eleven.
da nearest mosque iz kilometres away
+ safety(its brickfields guys)
afta hours of thinkin.
we decided 2 pray at klsntral.
pray at a corner in klsntral.
a corner w/o cmre.
w/o supervision.
w/o guard.
if ahmadinejad can pray on da side of a road,
y can't we?

bkn na b'poyo.
i juz know jason snap diz pic.

islam hadhari.
rite guys?
then we search 4 da place 2 sleep.
a place w/o guard.
dark.
isolated.
woke up when da klsntral msic ringing.
fnally,
surau iz open.
went 4 subuh prayer.
then we headed back 2 sremban around 7.00.
arrived in inti around 8.30++

birokrasi:konsep sosiologi dan sains politik yang merujuk kepada cara bagaimanapun pentadbiran melaksanakan dan menguatkuasakan peraturan-peraturan yang sah secara sosial. Pengurusan ini disifatkan dengan tatacara piawai, pembahagian tanggungjawab yang formal, hierarki, dan hubungan tidak peribadi.


things dat u can do at klsntral at nite:

1.watchin tv.

2.driftin.

3.sleepin.

4.playin wit smart counter

5.playin wit weighing mchine.

6.tour around klsntral.

7.sms sumbdy.

8.lepak at mcD.


lsson learnt:
-surau r closed at klsntral by midnite.
-1st train 2 sremban is at 6.30am
-we need 2 change our way of thinkin when doin sumthin.
-safety 1st, think rationally.
-birokrasi sucks.
-square tble meetin iz gud.

*act, i learnt a lot dat nite.
2 b exact, we learnt a lot dat nite.
dats y i din bold at lsson.*


toing!!!

17 Comments:

  1. farfromthehighsky said...
    leh wat lg trip ke pantai, xpn kat pulau.. lg bnyk idea.
    amy emyla said...
    yo yo or jew meetin.,
    hak2...
    ciannyew 5 ketul yg stuck kt Kl sentral tuh...hahha
    n 1 more thing dear,
    items no 7. sms somebody?? who is he/she??
    wakkakkakaka
    faizin said...
    yg team a punye pic tu xleh bla..
    muke mantong2 je sume..hahaha
    farfromthehighsky said...
    mantong tu ape?
    Nadhirah Zamrose said...
    kesian korang tp...salute~
    tetap tunaikan kewajipan ;)
    Syazwan said...
    mcm mana la rasanya pelarian...
    begitula rasanya..
    aku ingatkan korang naik kete...
    Insaf...
    Ra-bee-ah said...
    meeting... *roll eyes* ish3...
    yuhanis said...
    ahaha..xsgke dowh
    kt kl cntral ley bwat mnde2 nih
    salute ah korg. haha
    +farah+ said...
    meeting apekah?
    hahah.

    tiru cik lebah..
    *roll eyes*
    :P
    arabella said...
    ceh.
    x bleh bla tol aktvt ko.
    hehe.
    next tyme bwk group la plak ye.
    wink2*
    mud said...
    serious hebat
    aku pun pernah merempat kt KL
    naik train last pukui 12
    dr TAR pergi KLCC
    pas 2 tidoq sana
    - tp 'pelarian' hng mcm lg ekstrim
    nyet... said...
    >harith
    ahahaa.
    bley jek.

    >amy
    hahaa.
    meetin r tu.
    no 7 tu anybdy la.
    =)

    >pain
    ahahaa.
    mke ko pn de gk.

    >nadh
    hahaa.
    =)

    >wan
    yeah.
    bru dpt beza reality n fantasy.
    bru dpt tau cne crtain owg tu ase.

    >cik lebah
    meetin lol.
    hahaa.

    >yuhanis
    mmg byk bnde bley bt.
    ngeh3.

    >farah
    meetin scret srvce.

    >ara
    ni la group kami.
    ngeh3.
    nyet... said...
    >mud
    besh gk dpt ase.
    dpt pk sal owg len.
    susa snank idop.
    mcm2 r bley relate.
    arinah said...
    wild boy.
    nyet... said...
    >arinah
    im a nice boy la.
    =)
    hahaa.
    amy emyla said...
    yeah!!
    i think so
    he is wild..
    wakakkaka
    nyet... said...
    >amy
    isk3.
    no la.
    im nice.
    =)
    hahaa.

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online