Wednesday, April 7, 2010

Di kala ku sengkek

smashingkiller@yahoo.com

Syabas dan terima kasih diucapkan kepada saudara/saudari yang memberikan kerjasama dalam menyertai kajian secara online bertajuk "Keberkesanan Program Rakan Muda". Seperti yang telah dijanjikan, bersama-sama ini disertakan kod top-up bernilai RM5.00 sebagai menghargai kerjasama anda.

Hotlink : 6***********24

Semoga anda terus memberi sokongan dan berusaha ke arah belia yang cemerlang.

"1 BELIA 1 MALAYSIA"


tenkiu very-very much

i lap u so much la kementerian belia sukan.

4 Comments:

  1. gReeN iS pEAce said...
    x aci tol
    Anonymous said...
    hahahha. die hntr emel kat aku 2 kali suro jwb survey tu. tp sbb kene register, aku malas nk jwb.
    Ketahian said...
    bak mai pas kat aku..
    syahmi said...
    >anna green
    Aci je. Ngeh3...

    >biah
    Ohho. Mmg la. Org byk duit jgn jwb, kasi yg sengkek cm aku ni.

    >hasan
    Boleh je. Tu pn kalo ko nak yg aku dah pakai la. Hehe.

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online