Thursday, August 25, 2011

Second time.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hari ini,25th August 2011, lebih kurang pukul 4.45pm Malaysia time aku akan naik kapal ke KLIA before I board for flight to Heathrow London and then to JFK New York. Jarak perjalanan dari Kelantan ke New York kali ini kurang lebih 36jam, untuk sampai ke Philadelphia wallahualam.


Next year, jika diizinkin dan berkemampuan insyaAllah next year aku balik lagi Malaysia. Tahun ni memang tak dapat nak elak, kena raya lagi sekali dekat United States macam tahun lepas. Aku kira bernasib baik dapat balik this summer sebab ada certain yang nak balik tapi terpaksa tak balik sebab summer class dan sesetengah ada masalah with this and that. Harap bertabah.

Harap dapat improve diri, lebih berdisiplin, lebih rajin dan macam-macam lagi for this new semester and new year in States. Kalau ada salah silap aku mintak maaf banyak-banyak. Mintak halal makan minum, mintak halal ilmu, mintak maaf kalau ada buat salah silap. Kalau ada yang murah hati nak bagi duit raya boleh klik di sini untuk no akaun bank.

Doa aku baik-baik kat sana.
Wassalam.

0 Comments:

Post a Comment



 

blogger templates | Make Money Online